NIVEA COLOR CARE & PROTECT


Hej!

Szampon i odżywka do włosów. Czy warto stosować je w komplecie? Myślę, że tak.  Kiedy już kupuję nowy szampon i wybieram inną serię niż zazwyczaj, staram się też dobrać do tego odżywkę. Myślę, że w ten sposób mogę śmiało ocenić, czy seria się u mnie sprawdziła, czy raczej nie jest dla mnie. Lubię testować więc oba produkty za jednym razem. Dziś przychodzę do Was, z opinią na temat produktów Nivea z serii Color care & protect. Przyjrzyjmy się więc im bliżej, zapraszam do czytania !





O produktach:


COLOR CARE & PROTECT SZAMPON Poczuj jak pielęgnuje Twoje włosy dzięki innowacyjnej formule z Nutri - Esencją i olejkowi makadamia. Produkt przeznaczony do włosów farbowanych lub z pasemkami.

DZIAŁANIE Szampon NIVEA® Color Care & Protect z kompleksem Color Oil z olejkiem makadamia – dla intensywnej pielęgnacji i ochrony koloru włosów: Intensywnie pielęgnuje by farbowane włosy były zdrowe Wzmacnia strukturę włosów i pozostawia je gładkie w dotyku Chroni blask koloru na dłużej 

Rekomendowana cena detaliczna 9,99 zł/ 250ml; 13,49 zł/ 400ml

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, PEG-3 Distearate, Lanolin Alcohol (Eucerit®), Macadamia Ternifolia Seed Oil, Benzophenone-4, Trimethylsiloxysilicate, Polypropylsilsesquioxane, Oryzanol, Polyquaternium-10, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Dimethicone, Glycerin, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, PEG-90 M, Sodium Benzoate, Citric Acid, Linalool, Benzyl Alcohol, Parfum.



COLOR CARE & PROTECT ODŻYWKA Poczuj jak pielęgnuje Twoje włosy dzięki innowacyjnej formule z Nutri - Esencją i olejkowi makadamia. Linia przeznaczona dla włosów farbowanych lub z pasemkami. 

DZIAŁANIE Odżywka NIVEA® Color Care & Protect z kompleksem Color Oil z olejkiem makadamia – dla zdrowych włosów z każdym myciem i koloru trwającego 2x dłużej: Pielęgnuje i nawilża by farbowane włosy były zdrowe Wzmacnia strukturę włosów i pozostawia je gładkie w dotyku Chroni kolor przed wyblaknięciem i ułatwia rozczesywanie włosów 

Rekomendowana cena detaliczna 9,99 zł/ 200ml 

Aqua, Cetyl Alcohol, Myristyl Alcohol, Dimethicone, Stearamidopropyl Dimethylamine, Lanolin Alcohol (Eucerit®), Macadamia Ternifolia Seed Oil, Oryzanol, Polypropylsilsesquioxane, Trimethylsiloxysilicate, Benzophenone-4, Silicone Quaternium-18, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Trideceth-6,

Trideceth-12, C12-15 Pareth-3, Coco-Betaine, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Lactic Acid, Citric Acid, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Ethylhexylglycerin,






Moja opinia:


Nie będę rozdzielała recenzji na dwie osobne. Połączę wszystko w jednym tekście. Zaczniemy jak zawsze od opakowania. Jak widzicie na zdjęciach, szampon i odżywka prezentują się bardzo podobnie. Ten sam, niebieskawy, typowy dla Nivei kolor butelek,. Zrobione są one z miękkiego, nieprzeźroczystego plastiku. Oba opakowania wygodnie trzyma się w dłoni i wygodnie się z nich korzysta.  Odżywka odwrócona jest do góry nogami, co ułatwia wydobycie gęstszej niż szampon,konsystencji. Butelki zamykane są tak jak większość szamponów Nivea. Takie zamknięcie ułatwia korzystanie z produktów pod prysznicem czy w wannie. Etykieta prosta, ładna, fajnie się prezentuję. Jest czytelna i zawiera wszystkie potrzebne nam informacje. Opakowanie na plus, bez minusów :)


Oczywiście produkty różnią się od siebie konsystencją z wiadomych powodów.  Jedno co je łączy to podobny kolor. Biel charakteryzuje i szampon i odżywkę. Co odróżnia ich konsystencje? Szampon jest perłowy,  odżywka  nie posiada tej perlistej poświaty. Szampon jest dość rzadki. ale nie wodnisty. Jest dość wydajny. Nie trzeba używać sporych ilości by wytworzyć przyjemną pianę na włosach. Szampon świetnie się pieni.  I choć konsystencja mogłaby na to nie wskazywać, to niewielka ilość szamponu umyje średnią długość włosów.  Odżywka oczywiście jest zdecydowanie gęstsza niż szampon. Bez problemu utrzymuje się na włosach, nie spływa z nich i łatwo się ją na włosy aplikuje. Także jest bardzo wydajna. Produkty starczają na dłużej co bardzo mnie cieszy. Szampon i odżywkę łatwo na włosy nałożyć i łatwo z włosów spłukać.

Zapach? Oba produkty są pod tym względem bardzo podobne. Jest to zapach, który od razu kojarzy mi się z szamponami Nivea. Jest on intensywny przyjemny, typowo kosmetyczny. Nie wyczuwam tu żadnych konkretnych kwiatów czy owoców, ale zapach bardzo mi się podoba. Czuć go podczas mycia włosów, a także po. Włosy pachną bardzo przyjemnie, ale w ciągu dnia zapach gdzieś się gubi. Co mi  oczywiście nie przeszkadza, że za[ach na włosach nie jest aż tak trwały.

Jeśli chodzi o działanie, to opiszę efekty po użyciu produktów jako duetu.  Bo własnie tak używałam tego szamponu i odżywki. Zawsze razem. Nie testowałam ich osobno. Pierwsze co mogę stwierdzić to idealne mycie włosów/ Włosy są czyste i bardzo przyjemne w dotyku.  Stają się gładkie, łatwo się je rozczesuję, są sypkie i podatne na fryzury, które sobie wymyślimy.  Idealny duet dla osób, których włosy lubią się plątać! Żadne włosy też nie odstają, nie puszą się - co bardzo mnie cieszy.  Faktycznie zauważyłam ochronę koloru. Po dłuższym stosowaniu tego produktu, farbowane włosy dłużej utrzymują swój kolor. Za to należy się ogromny plus. Poszukujecie dobrej pielęgnacji włosów farbowanych - sprawdźcie tą serię. 



Ogólnie przyjemny duet drogeryjny. Wasze włosy powinny się z nim polubić. Skład może średni, ale i tak polecam wypróbować! :)



Komentarze

  1. Właśnie skusiłam się, ale na inną wersję szamponu z Nivea i jestem ciekawa, czy mi się sprawdzi, ponieważ jeszcze nie miałam żadnego z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię serię long repair, a inne próbowałam i nie pasują moim włosom

    OdpowiedzUsuń
  3. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię Niveę, choć osobiście wolę serię Long Repair :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja słyszałam opinie, ze szampon dopiera sie do skory głowy, za to odżywkę do wlosow - wiec siła rzeczy kosmetyki sa mieszane ;)
    Z nivea dawno nie korzystałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś ten szampon ale nie pamiętam jak działał.

    OdpowiedzUsuń
  7. nice post :)
    kisses,

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nigdy nie skusiłam się na Nivea szamponu i odżywek , muszę chyba się przyjrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. I know Nivea. It is very common, but I have not used thi,s shampoo. Loves
    www.nilgunozenaydin.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Thank you :D

    I've try this Nivea color protect and have an amazing results :)

    NEW OUTFIT POST | Classic Dots.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem Ci, że bardzo fajna rzetelna recenzja, zadbałaś o każdy szczegół fajnie! :) Jednak raczej na razie nie jest mi potrzebna ochrona pod tym kątem, bo nie farbuję włosów, ale ogólnie z tego co pamiętam to produkty z Nivea dobrze się spisywały na włosach :) Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam, ale inną wersję i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię produkty Nivea 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Wybrane dla Ciebie

instagram @lexaandra

Copyright © Życiowa sałatka